Fredag

Känner mig heelt slut i kroppen efter en turen till Gävle, som kanske inte gick riktigt som den skulle, min syster mådde inte så bra så det blev inge Valbo, blev istället att jag sprang en vända på stan i Gävle och sen tog tåget hem. Valbo får helt enkelt bli någon annan gång!

Och för att vara lite mallig, så stötte jag ihop med Idol-Olle vid provhytten på H&M. Tänkte först när jag såg honom att han verkligen var lik Olle, men sedan slog tanken mig; varför skulle han komma till Gävle och shoppa? Så jag uteslöt att det var honom, trodde istället det bara var någon som var lik honom. Dock när jag hade vänt ryggen till så hörde jag dialekten, och då förstod jag ju att det var han. Fick det ännu mer bekräftat att det var han när jag stod i kassan och kassörskorna stod och fnittrade lite och sa att dom just hade sett Idol-olle.. haha, så det var ju lite oväntat.

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha cool du e nu då som stött ihop med idol-olle! ^^

2011-01-21 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback