Måndag

Jäklarns vad jag har varit trött idag. Allt börjades med att mamma kommer instormande och förstör hela den där grejen med att snooza, ni vet då när man sover som skönast men ändå tycker det känns rätt okej att kliva upp snart? Det blev som bortblåst.. Så ja, jag var väl segare än vanligt imorse. Bilen gick på två hjul igenom kurvorna till skolan också kändes det som och jag trodde verkligen att jag skulle komma försent.. Men, tack och lov så gjorde jag det inte! Kunde tillochmed sitta och pusta ut en stund innan vi började.

Fick en ny "tidnings-uppgift" idag också. Eller två. Ena handlade om att man skulle rita av ett omslag på en tidning (vilket ingen i klasser nog riktigt insåg varför, medans Karin, vår lärare, tyckte det var en alldeles utmärkt idé) och den andra var att vi skulle komma på en helt ny tidning som vi skulle göra ett omslag till.  Så ja, det är väl någonting jag ska ägna min kväll åt. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback