Snacka om mjukstart i skolan, eller inte..

Börjades med att lovuppgiften skulle lämnas in i måndags, gick väl hyffsat smärtfritt med det, men sen fick vi en uppgift av Karin där vi ska skriva om en tidning och göra lay out, allt på ett a4 sen lämna in det på torsdag (alltså imorgon) vi ska även göra en lite presentation som vi ska använda på måndag när vi skulle ha en muntlig presentation inför hela klassen om vår tidning vi har valt. Fick igår, tisdag, en ny uppgift av Mats, fotomontage, vilket jag nyss har gjort, dock den här gången skulle det vara svart-vitt och vad jag fattade så skulle det vara lite som John Heartfield's stil som vi hade föreläsning om tidigare på dagen, det ska vara klart på måndag. Och ja, som att vi trodde det var nog, så fick vi yttligare en uppgift idag, musikporträtt, som vi också skulle göra en liten presentation av och sedan ta det muntligt införklassen, dock så hade vi lite längre tid på den eftersom den var lite större, 20 dagar från och med idag tyckte jag han sa, så vi får väl se hur det går!

Ska ta och försöka göra färdigt Karins uppgift nu ikväll, iallafall halva, den där delen med att skriva och göra en layout och sen den andra delen får jag ta och göra imorgon i skolan. Men jag har verkligen noll inspiration, så jag vet inte hur det ska sluta....

Kommentarer
Postat av: Mia

Det fixar du! :-)

Ang min lampa, den finns hos Jotex...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback