Måndagssyssla

Trottsade den röda dagen som är idag och begav mig till skolan istället, kändes som om det var behövligt för vår grupp att ha en extra dag till såhär innan redovisningen, som för i övrigt är på torsdag, så det är inte många dagar kvar nu inte! Kom just hem också, så nu ska jag ge mig ut i solen och få lite energi, känner mig enormt trött idag, antar att det där med trötthet, vare sig man vill eller inte, hänger ihop med måndagar.

Här iallafall en liten tjuvkik på vad jag har pysslat med idag! Give-aways! 
Ett usb, hah kanske inte mycket att visa. Men tänkte att det var rätt länge sen man såg vad jag höll på med om dagarna nu så. Har kanske inte varit dom mest inspirerande sakerna, men aja, kommer nog upp lite mer grejer senare iveckan när allt börjar på att bli klart. Kan kanske vara roligt för er att se vad jag & min grupp har pysslat med dom här gångna 6 veckor som har varit!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback