Onsdag

Veckorna rullar på så man knappt själv hinner med, bara några ynka dagar kvar nu på det här läsåret (som jag själv tycker det känns som vi nyss har börjat på) förstår verkligen inte hur tiden kan gå så himla snabbt! Men det är väl skönt också. 

Den här veckan känns verkligen som vi har börjat känna av ångesten inför redovisningen, men det var kanske det som behövdes också? Har fått klart väldigt mycket den här veckan, så det känns bra. Hur redovisningen ska gå till, det är kvar så det tar vi nästa vecka. Nu däremot så ska jag bara ta det lugnt för kvällen, känner mig rätt orkeslös och trött i kroppen. Imorgon blir det däremot att jag tar tåget ner till min syster och hälsar på, blir väl kvar tills på fredag och sen lördag är det planerat för en utgång sen efter det så har jag både söndag och måndag oskrivna, så det känns rätt okej om jag får säga så. Sen är det som sagt bara några yttepyttefå dagar kvar, sen långledigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback