Valpmys!

så himla skönt med lite lov nu känner jag, man behöver inte känna att man måste hitta på någonting nu på helgen för att man inte hinner annars. Nu kan man göra saker och ting när man vill. Som igår & idag, sov länge, slappade ute i solen, åt god mat, fiskade lite och kikade på små söta hundvalpar, bättre kunde det ju inte bli första helgen såhär på sommarlovet.  Var egentligen tänkt med utgång, men jag ändrade mig i sista sekund. Men, helgen slutade toppen ändå!

Jag kan ju säga er att det var inte det enklaste att få dom att fastna på bild och mobilkameran var kanske inte det bästa heller, men söt var dom allt! Hade kunnat tagit hem hela drösen om jag fick!

Kommentarer
Postat av: sarah

vad sööta! :)

Postat av: M

men guud va söta!

2011-07-04 @ 21:50:14
URL: http://michellessecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback