Åh du Inspiration, vart tog du vägen?

Jag har verkligen ingen inspriation alls känns det som. Jag som hade tänkt gjort färdigt det grafiska manualen ikväll så jag slapp tänka på den nå mer.. men ja, det ser inte ut som så. Får nog ta och jobba lite på söndag & måndag med den eftersom imorgon blir det en liten tripp till Birsta City! Blir lite paus i allt pluggandet, känns skönt!
Såhär ser iallafall loggan ut. Och ja, återigen, jag hoppas innerligt på att jag aldrig mer ska behöva göra en grafisk manual på det här viset, det har varit det tråkigaste hitills.. Eller nej! Det tråkigaste av allt är att sitta och hitta något passande typsnitt, vilket jag fortfarande inte tycker ritkigt att jag har..... men det får duga.. tillsvidare.
Nu ska jag ta och lägga den grafiska manualen åt sidan iallafall och istället njuta av fredagskvällen och att jag faktiskt har en hel veckas lov framför mig! (men att mestadelen kommer gå åt till plugg, det behöver vi inte gå in på.. fick förresten hem mina quilling verktyg som jag beställde häromdagen, så det blir nog inte plugg hela tide, tack&lov! ^^ )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback