Gammalt blir nytt!

Har hållt på att rensat lite i garderoben nu under veckan, kläder, skor och massa annat små tjaffs. Och när jag böckade runt där inne så hittade jag mormors gamla underkjol som jag fick av henne för x antal årsen för att jag skulle göra nått av spetsen dock kommer jag inte ihåg vad jag hade tänkt då.. hur som helst så hittade jag ett par gamla ramar också. Och någon gång, någon stans så vill jag minnas att jag har sett det här förut. Tror det kan ha varit i någon av mammas alla tidningar. 

Så både ramarna som hade legat i en låda och skräpa och mormors underkjol kom till användning! Dessutom fick några mina örhängen synas lite istället för att bara ligga gömd i en liten smyckesask.  



Funkar faktiskt att ha bara som den är också, utan örhängena, helt okej! Tänk vad lite ramar, underkjolar och lim kan åstakomma en torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Angelica

vilken fin bild :)

kul när man hittar "gamla" saker igen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback