Tisdag

Tog en liten runda idag på stan med mamma & mormor. Postade några paket och lämnade in min klocka som jag köpte för ett tag sedan men inte har kunnat haft för att den var förstor så fick hjälp med att ta bort några länkar, så nu passar den perfekt! 

Har nyss slängt in en pizza i ugnen så nu väntas det lite mat till magen och senare ifall jag hinner, så funderar jag på att ge mina bakkunskaper ett försök. Hade tänkt göra cupcakes, blev så himla sugen på det för någon dag sen och sen kom jag på att jag köpte jättefina muffinsformar på höstmarknaden men har aldrig använd dom! Så om jag hinner, ska jag ta och testa dom! Så vi får se vad det blir, annars blir det till att baka imorgon.
Och hör och häpna jag ska till skolan imorgon, första gången sen typ den 18:e? Nog är det skönt, men jag börjar sakna det lite.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback