Alla dessa listor..

Fick ett ryck att testa på denna lista som jag hittade hos min ljusdalsbo till klasskompis, Katharina!  ^^

Vilken svordom använder du mest?

Fan, jävlar? haha

Äger du en iPod?

Nix.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Just nu när det är lov så står faktiskt klockan inte på någon speciell tid, nu sover jag så länge jag bara kan! Annars är det runt 08.20

Hur många resväskor äger du?

Två, tror jag.

Använder du flip-flops?

Ibland.

Var köper du dina matvaror ifrån?

Willys, kvantum, coop. I princip vart som helst, tar det som finns närmast för stunden liksom.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Den som tar bilden. ^^

Vilken var den senaste filmen du såg?

Haha, ronny och ragge faktiskt! otippat!

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

Med en vän, absolut. haha.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

En av sakerna skulle vara en Pantone karta, jiises vad dyr dom är!

Har någon någonsin kallat dig lat?

eeh.. har någon någonsin kallat mig pigg? haha

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nix, somnar verkligen på en grisblink, så det behövs nog inte rikigt för mig!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Cd? Den ända skivan jag har är en backup på datorn i princip. haha

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Dave matthews band

Vad åt du till middag senast?

Hemmagjord pizza.

Använder du huvtröjor?

Sällan, går mest och myser runt i det här hemma.

Kan du vissla?

Japp!

Vem var den senaste som ringde dig?

Mamma

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Bergochdalbarnor? Eller det var iallafall det förut, nu var det så länge sen jag var iväg ^^

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Det gör dom säkert, säg någon som aldrig har blivit pratad bakom ryggen? Dock har jag aldrig hört nått som har sagts, men det finns säkert nått som nån irriterar sig över eller så! ^^

Tittade du på tecknat när du var liten?

Hur skulle jag inte kunna?! Varenda liten unge var ju helt fast i det!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Eh, inte så stort. haha

Hur många syskon har du?

En äldre syster

Är du blyg inför det motsatta könet?

Näe det är jag nog inte, jag är nog lika blyg inför båda skulle jag tro!

Vilken film kan du alla replikerna till?

Ingen, är verkligen jättedålig på att komma ihåg repliker och sådär, känns inte heller som världens viktigaste grej att komma ihåg ;)

Äger du några band t-shirts?

Tror faktiskt inte det.

När flög du senast?

Kan det ha varit 2007 tro?

Läser du för skojs skull?

Ibland.

Diskar du din egen disk?

Ja? ^^

Har du gråtit offentligt?

Ja.

Har du en stationär dator eller en laptop?

En fin laptop. ♥

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Ja, hur ska man annars kunna utvecklas? Mitt nya mål är att lära mig 3D och animation!

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Ja, eftersom min syster är tatuerare så ska jag ta och göra nått, vet dock inte riktigt vad än..

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Näe, det tycker jag inte. Det är väl upp till han själv om han vill eller inte! ^^

Kan du kasta macka?

Japp!

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nix!

Vad har du med dig in på bion?

Lite smått och gott!

Vem var din favoritlärare och varför?

Oj, jag har haft så många bra lärare. Weit, Gunvor, Astrid och ja, såklart, Rich! Rich var den lärare jag har haft under gymnasietiden, vilket inte är allt för lång bort om man jämnför med dom andra som jag hade när jag gick i förskolan och lågstadiet!

Vad har du för väder?

Moln.

Har du en blogg?

He he?

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Allt det grafiska i princip? ^^

Gillar du att flyga?

Jodå, ingentinge emot det.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Inte så stel och tråkig, någon med humor och lite fart i men att man ändå kan ta det lugnt!

När sov du senast på golvet?

Oj, det var nog ett tag sen..

Om du har körkort, när fick/tog du det?

Veckan innan studenten! Så jag har ju knappt haft mitt körtkort i ett år!

Vilken är din favoritdrink?

Strawberry daiquiri, mumma!

Gillar du din boende-situation?

Helt ok tror jag, har inte riktigt kommit in mig än..

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

8 timmar, eller mer. haha Lite beroende på vad jag vaknar och är på för humör.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Imellan åt.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Haha, ända gången det hände var under Hjalmarssons lektioner, men då var han ju som han var ;D

Vilken är din favoritfrukt?

Banan, mango, kiwi, melon, mandarin.. Måste man välja en?

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Haha verkligen inte, så länge det inte syns så är det väl lugnt?

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

21, men det är ett helt år kvar, så det är lugnt ;)

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Haha ibland, ibland inte.

Tror du på liv på andra planeter?

Vet faktiskt inte.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Vet inte..

Tror du att Gud är man eller kvinna?

Hahah, jag bryr mig faktiskt inte så mycket ändå. ^^

Vad var det senaste du åt?

Cheeseballs & pizza..

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Det spelar nog ingen roll, det är väl mer beroende på personligheten som avgör om man kommer överrens eller inte ^^

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Det har varit nått babbel om att min syster hade en kompis när hon var liten som hete Malin och tyckte det var fint och det var på såvis jag fick mitt namn. Tror jag. 
Rättningn av min syster

"-meeeeeen... du är inte döpt efter malin :( det är bara mamma som ljuger. jag tyckte bara det passade"

Så, så är det då tydligen! :D

Gillar du senap?

NEJ!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Äsch, jag klarar det på ett eller annat vis! Det har jag gjort hitills.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Ja, skulle vara häftigt. Dock vet jag att jag skulle vara som en nyfödd kalv som nyss har klivit upp på bena när man väl skulle iväg, haha.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Oj, det har jag nog inte tänkt på..

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Nja, inte ebay.. Tradera däremot! En klocka!

Tycker du om att krama folk?

Haha, ja?

Äger du en digitalkamera?

Nej.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Ingen tror jag?

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Nej, dom ringer upp förr eller senare tänker jag.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

Haha, Twilight böckerna. (a)

Tycker du att du är attraktiv?

Helt ok, tror jag?

Vad är du allergisk mot?

Katter :( dock vägar jag inse det!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Hahah nej, dock kan jag bli lite äcklad av det imellan åt, har iallafall blivit så senaste tiden..

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Mamma har sagt det, men kommer inte ihåg..

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?

haha, "bloggisar" det är väl upp till dom själv om dom orkar med den hela, jag gjorde det mest för att fördriva lite tid! ;)


Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

hahah i det där sammanhanget läst ljusdalsbo nästan som ett skälsord ;) hahha

Postat av: Linda

meeeeeen... du är inte döpt efter malin :( det är bara mamma som ljuger. jag tyckte bara det passade!

2011-03-14 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback