Torsdag

Gud vad jag känner att jag är fylld med inspiration! Skönt att ha lite "ledigt" nu ett tag framöver, ska försöka fixa min hemsida då hade jag tänkt. Den ser verkligen hemsk ut nu, ingenting sammahängande liksom. Har börjat skissa lite på hur det ska se ut, så vi får se när det fixas bara.

I måndags så körde vi igång med ett rätt så stort projekt i skolan, att intervjua någon i den grafiska branschen (ex illustratör, AD, grafisk formgivare osv.. ) som ska hålla på ända fram till påsklovet, vilket är några veckor.. ska göra en liten tidskrift och en hemsida på det samt en liten kort presentation. Så i måndags-tisdags satt jag och skickade runt en massa mail till folk. Bland annat till min favorti fotograf Lara Jade och den superduktiga Maggie Taylor som jag nygligen upptäckte, dock hade dom alldels för mycket på deras schema vilket var lite trist. Men hur som helst (och tack & lov måste jag också säga!) så kom jag i kontakt med en svensk tjej som heter Linda Gavin men som bor & jobbar i Berlin, så nu sitter jag och funderar ut lite frågor till henne som jag ska ta och skicka iväg och låta henne svara på. Dock känns det lite knepigt att köra intervju via mail, man vill ju inte direkt ösa på med jättemånga frågor även om det kanske skulle vara bra, haha. Gäller att ta dom som känns viktigast och sen köra på det! Tror det kan bli suuuper!

Nu ska jag ta lite nudlar! Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback