" Kom ihåg att de vackraste tingen i världen är de onyttigaste, till exempel påfåglar och liljor."

Helgen har varit hur fin som helst, varmt och skönt! Det har man saknat den senaste veckan då
det i princip har regnat varje dag.. Tog iallafall en prommenad ner på stan igår och hämtade ut ett
paket inne på spelbutiken, fick äntligen min fina påfågelring!
puuuurrrfect.


Helgen har varit hur fin som helst, varmt och skönt! Det har man saknat den senaste veckan då det i princip har regnat varje dag.. Tog iallafall en prommenad ner på stan igår och hämtade ut ett paket inne på spelbutiken, fick äntligen min fina påfågelring!


"Kom ihåg att de vackraste tingen i världen
är de onyttigaste, till exempel påfåglar och liljor"


tyckte det där citatet var lite finurligt dels eftersom jag nyss införskaffade mig ringen OCH för att jag har mina funderingar på att tattuera in en fransk lilja. När och om det sker, det får vi se däremot ;-) Än så länge har jag min fina påfågel iallafall!

Kommentarer
Postat av: Lisa - fotografi och mode

snygg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback