Sommarjobb!

Att jag skulle bli utan pengar i sommar ändrades idag när jag såg att jag hade fått svar ifrån ett av alla ställen jag har sökt sommarjobb hos. Fick nämligen sommarjobb på pappas jobb Cross Control som ligger i Alfta, en bit utanför Bollnäs.

Såg rätt mörkt ut där ett tag när jag sökte runt hos olika företag i Bollnäs, men det löste sig tillslut ändå! Var tydligen någon som hade tackat nej till sommarjobbet så jag fick ta den platsen istället. Så nu ska jag jobba mellan veckorna 25-31, måndag-fredag, 8 timmar per dag. Och det som känns allra bäst är att jag kommer både hinna med att ha lite sommarlov innan jag ska jobba men också efter och det känns ju inte alls tokigt! Kommer bli suuperb. Utlandsresa i höst kanske.. ? ;)

Kommentarer
Postat av: erika

.....kanske järvzoo med mig? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback