Tisdag

Har precis mättat min mage med spagetti, köttfärsås och sallad. Trodde verkligen inte någonting så simpelt kunde bli så otroligt gott som det var idag, det var magiskt. Ändå var det inte någonting speciellt i jämnfört med annars när vi brukar äta det.. 

Borde köpa nya converse snart nog. Upptäckte idag att min ena sko hade gått sönder i hälen, så ska ner på stan nu någon dag och införskaffa mig ett par riktiga converse, dom som jag har nu är från Dinsko och var kanske i den bästa kvaliten. Fanns inte så pass tunna sulor som jag vill ha förut i Converse kollektion, men nu så! Ett par vita känns som ett säkert kort, det passar till allt. 



Någonting annat som jag borde göra är att ta och leta upp någon frissa här i Bollnäs som har tid och inte kostar allt för mycket som kan lägga i lite slingor i håret och klippa det, känns och ser verkligen behövligt med att bli lite ompysslad i håret nu. Helst nyss. Får ingen ordning alls på håret.

Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Kanske man kan beställa från nätet, typ sambeställa eller nått. Skulle vilja ha ett par jag med ..

Postat av: Viktoria

Nej det har jag inte :(

2011-05-05 @ 16:30:31
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback