Tutorial

ehm, ja. såhär blev mitt försök till att göra den här tutorialen, inte så himla likt om jag får säga det själv, men det dög kände jag, hade inte så mycket tid över att göra om den heller så jag fick nöja mig med det.

Så här ser min tutorial ut ifall någon skulle vilja testa att göra den!




Uppgiften handlade iallafall om att vi skulle testa på att göra en tutorial och samtidgt göra våran egna verison på "orginal-tutorialen" dvs ta och egna skärmdumpar och förklara så som vi har gjort steg för steg osv,  för att vi sedan ska få ett sammanställt häfte utav alla tutorials som har gjorts utav alla i klassen. Dessutom så ryktas det om att ska vi få en liten "stress uppgift" imorgon där vi kommer att få göra någon ny tutorial och att vi då kommer att få följa någon utav klassens tutorial, kan bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback