Söndag

Åh, det är inte långt kvar nu inte! Om en vecka vid den här tiden har jag nog fullt upp med att packa och greja, känns inte helt dumt. Men först så har jag en vecka i skolan som måste göras, där ränkas bland annat att jag måste skriva ut arbeten och sätta in dom i portfolion som jag fick nu iveckan sen måste jag göra nån slags webbportfolio.. phu, känner att det där med webbportfolion är jobbigt, har ingen som helst aning om vad jag ska göra.. Utöver detta så kommer vi säker att få andra uppgifter att göra under veckan, så det vore ju bra att börja på med webbportfolion nu idag.. 

Men först av allt, 4år kalas i Vallsta! :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

själv tar jag ledigt idag och laddar inför veckan! ;) kram

Postat av: MEULLERPHOTO

sv: Tusen tack! :) Jo, har en del olika variationer. Men Just den bilden skulle bara bli ett porträtt, så den blev bäst :)

2011-10-11 @ 14:36:08
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback