Webbportfolio klar!

Nu är allt klart, både med den "fysiska" portfolion men också webbportfolion! Konstigt nog så gick det smidigt med allt vad jag tycker,  ingenting krånglade - vilket jag var förberedd på att det skulle göra. Men varken att skriva ut alla arbeten eller lägga upp webbportfolion var nått större problem! Helt underbart!



Såhär såg det ut i sista sekund i fredags då när det var inlämningsdags för webbportfolion. Kom på att jag skulle haft med mina grafiska manualer och folders som jag har gjort så jag gjorde en liten provisorisk fotostudio på sovrumsgolvet.



Och sådär blev slutresultatet av min mini fotostudio, inte helt perfekt, men det duger gott och väl! Friläggning har jag ju blivit bäst på efter projekt arbetet vi hade under förra året då vi friläggde produktbilder som skulle in i EIA's produktkatalog, haha så någonting har jag lärt mig under projektarbetet som vi hade iallafall. Och ja, för er som är nyfikna på att se min webbportfolio här är den; 


(klicka på bilden för att komma till min webbportfolio)




Nu ska jag ta och göra klart en uppgift vi fick i veckan, att skapa en personlig moodboard, sen ska jag ta och packa min väska inför kommande vecka med sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback