hej höst och förkyldningar

Var ett tag sen nu, men det har hänt så mycket så jag har knappt haft tid med att suttit vid datorn ens. Började i skolan i måndags iallafall så nu är första veckan avklarad och det känns jättebra att vara tillbaka! Har haft lite nollning för ettorna torsdag & fredag, lite lekar och sen fest på träkyrkan inne i stan. Var nå grymt trött i fredags natt när jag kom hem iallafall, slocknade direkt.  Sen igår blev det även några glas, kom hem nån gång vid 2 så idag har jag bara tagit det lugnt. Har lyckats dragit på mig en förkyldning också... jag som har klarat mig undan att vara sjuk på hela sommaren, helt otroligt!! Ska nog ta och göra mig lite te & en ostmacka och sedan lägga mig i ett horisoltellt läge framför tvn, känns som en bra idé för idag tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback