Torsdag

Igår ritades det en massa knäckebröd och dalahästar, idag är det kantareller som gäller!

Första uppgiften som vi fick igår, handlade om att illustrera en text, dvs att vi skulle göra några illustrationer till en text som vi fick som handlade om symboler för dalarna, där det bland annat stod om dalahästar och knäckebröd (inte helt oväntat kanske..) så började pillra lite med den igår och har kommit en bit iallafall, lång ifrån klar, men har kommit en liten bit iallafall! Deadline är den 30september, så det kommer nog hinna bli endel ändringar ändå innan jag lämnar ifrån mig det.

Hur som helst, dagens uppgift handlade om att illustrera ett recept. Vilket jag har gått och väntat på ända sen jag såg förra årets tvåor göra dessa, tyckte det såg roligt ut. Så nu ska vi se om det är så roligt som jag har föreställt mig ;-)
Slänger väl upp reslutatet av dessa uppgifter nått tag fram över..  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback