Onsdag

Fy bubblan säger jag bara.

Var i skolan idag föratt det var några snubbar som var på besök för att se hur utbildningen var och hur vi har upplevt den.. jag trodde jag skulle dö, förstod inte varför jag ens åkte? Men inser sånna här stunder att jag är alldeles för snäll som ställer upp på det, jag menar för det första så gav det varken mig nått och för det andra så förändrade det inte hur det har varit på skolan med alla byten av lärare och hej å hå vilket har gjort att vår klass har hamnat lite i kläm. Var helt slut som en människa kan bli när jag kom hem efter att ha suttit och lyssnat på en massa, så slängde omkull mig i sängen en stund. Men efter att ha samlat lite energi med hjälp av lite sömn och mat så var jag på benen igen!

Var ut och gick en sväng ikväll med, var till mormor med ett paket som hon hade beställt och sen tog jag en liten runda runt Granberg. Påvägen hemåt igen så mötte jag på en liten men tjock igelkott, dessutom så såg jag en sädesärla när jag var hos mormor! Vår på gång?




Det var så fint igår förresten! Regnade på eftermiddagen efter att jag hade kommit hem ifrån Söderhamn och precis utanför vår dörr så växer det en hel grupp med små fina krokusar, var tvungen att stanna upp i regnet och fota lite. Blommor i sig är ju nått speciellt, men när det är vattendroppar också, då är det ju svårslaget. Och jag säger det åter igen, instagram  det är gräjer det!!

Nu blir det till att sova och ladda upp inför morgondagen då det står tidningsutdelning utav Ambassadören i Söderhamn på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback