Måndag

Tog en spontan-mat-fika-mys på stan idag med Maria efter jag hade kommit hem ifrån Söderhamn. Hon är bra söt Maria, nu när hon var utomlands så hade hon fått med sig lite sand och en coca cola flaska till mig! Fina vänner jag har som plockar med sig lite sand ifrån världens alla hörn.

För er som inte vet, eller känner mig så pass bra, så har jag samlat på mig sand ifrån varje stället jag har varit till nu under dom senaste åren som jag sedan spar i en glas Coca cola flaska, bara sådär för skojs skull. Börjar få mig en fin samling utav sand nu kan jag säga..  men sand är fint! När jag tröttnar på att sanden i flaskor, kan jag ju alltid bygga mig en egen liten sandstrand här ute på baksidan. haha, det vore väl nått?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback