Åh vad jag mår bra!

Har haft en toppen vecka och veckorna som väntar är nog inte alls lika fel. 

Igår var jag med finaste Erika i hudiksvall och strosade runt överallt och ingenstans. Kom hem med ett par låga strumpr till ballerina skor, ett linne och ett nagellack till mamma till morsdag. Så det var en billig historia för min del men jag var lika nöjd för det. Hade en superfin dag med fint väder och fint sällskap. Fick en födelsedags present från Erika också, stämpel dynor i fina olika färger, så nu när jag är långledig (ända fram tills 10:e) så blir det till att pyssla och dona lite.

Idag blev det en lugn dag för mina fötter. Till och med så lugnt att jag somnade i solstolen och det var kanske inte det smartaste jag har gjort. Vaknade till att jag kände hur det hettade över hela kroppen.. så nu sitter jag här med kylbalsam på mage, överarmar och ansikte och känner mig sådär lagomt dum. Men, om man en gång har bränt sig, då har man lärt sig.. Ikväll blir det melodifestivalen för hela slanten! Imorgon marknad och på måndag frissan! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback