Home, sweet home.

Nu så är jag hemma i Bollnäs igen, bollnäs bollnäs bollnäs. Just det, Bollnäs. Enormt skönt att få vara hemma ett tag nu. Kan säga er att det behövdes ett lov nu för mig. Dom senaste helgerna som har vart har liksom bara försvunnit. Jag har kommit hem sen så har jag åkt igen känns det som. Men nu ni, nu är jag hemma i hela 9dagar! Fast en sak är ju lite synd.. man får ju inte träffa alla knasungarna på elevhemmet! Träffade på Micke en snabbsväng innan jag skulle med bussen, tyvärr hann jag inte prata så mycket för jag hade lite stressigt ut till bussen eftersom ledarskapen drog över lite på tiden. Men men ;>

Blev något förrvirrad imorse iallafall kan jag säga er.
Imorse när jag låg i sängen och drog mig lite så hörde jag en unge som börjar prata. Och jag tänkte
"vafan?! är det någon unge som har trampat in i mitt rum?! eller vafan är det frågan om?"
sen blev det tyst ett tag. Och då tänkte jag att det kanske var utifrån korridoren eller nått.
Sen började det att låta igen, plus att det surrade.
Så jag tog upp min telefon och kollade, men det var inte den. sen somnade jag om lite.
Sen lät det ännu högre, och surrade ännu värre. så vände jag mig om i sängen,
och såg att det var mickes telefon som ringde för fullt. Så jag svarade och fick höra att det var mickes pappa. x) 
"... jaa... jag skulle vilja prata med micke jag.. "
"Mhm... jaha.. fast han är inte här, ehm. han glömde sin mobil på mitt rum. 
Och nu vet jag inte vart han är, om han kanske har åkt med bussen redan eller om han är kvar här..  "
Sen så tänkte jag gå ner och kika om han var kvar, vilket han var, jag mötte honom i trappen.
Han hade tydligen kommit på själv att han hade glömt den uppe hos mig. Så det där löste sig..  

Och om inte micke hade glömt att tagit med sig sin mobil, då hade jag försovit mig imorse, för jag märkte att jag nte hade ställt mitt alarm på min mobil. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback