Bra jobbat Malin.

Jag lyckade sova över imorse, vaknade den tiden då när vi började i skolan. Alltså runt nio tiden. Och det är ju inte bara för mig att springa iväg till skolan precis, så jag ringde pia berättade och sa att jag sov över och frågade om jag kunde jobba hemma idag eftersom det är så dåliga busstider mellan bollnäs och hudik och hudik ut till skolan. Skulle annars ha kommit till skolan då när det var två timmar kvar. Så pia gick med på det, som tur var.

Dock fick jag sms av helen som sa att vi skulle börja med foto idag, vilket jag hade glömt bort helt och hållet. Så det var ju lite tråkigt. Men, jag antar att dom kommer att gå igenom kursmålen och så bara så jag kanske inte missar så himla mycket ändå.

Men en grej som jag är jätteglad över är att jag hittade ett par jeans igår på tradera. Jag har ett par likadana jeans också men som är alldeles för små för mig, vilket jag har tyckt varit jättesynd eftersom det har varit mina favorit jeans. Så jag blev helt överlycklig när jag såg att jeansen hade samma modell som dom jag har. (dock var dom lite mörkare, men dom var lika fin ändå.) Men det bästa av allt var ju att det var en storlek större och att dom var lite kortare på längden! haha. Tidigare när jag hade jeansen så klev jag alltid på jeansen för att dom var lite för långa. Så nu gäller det bara att skicka iväg pengarna till "gittan44" och sen vänta på att ett paket faller ner i postlådan!

Nu ska jag göra lite nytta. Göra klart "movie maker-uppgiften" och plugga lite körkorts teori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback