Det är lördag- och Malin sitter och pluggar!

Jag tror att det här är första gången på väldigt länge som jag pluggar på en helg, eller pluggar överhuvudtaget hemma. Det är nog det som är det skönaste med glada hudik gymnasiet. Jag tror vi har haft en hemtenta i tvåan om jag inte minns fel+ några foto uppgifter och prov i matten. Men annars så har det varit coollungt. Men vad gör jag då?
Jo en video i Windows Movie Maker som handlar om regler och normer i vardagen vilket inkluderar jantelagen också. 

Och jag känner att det är ingenting jag kommer att bli stolt över, just för att det inte är något fritt val. Men jag valde att göra om just det för jag trodde att det skulle bli enkelt för att jag hade skrivit en uppsatts om det, så jag får ju skylla mig själv och förska skrapa hop någonting ändå. Tanken slog mig nyss att jag hade inte behövft gjort det där, jag hade ju kunnat gjort någon AI tutorial eller nå liknande. Det hade nog varit roligare både för mig och för andra. Får se om jag kanske klämmer till med någonting sånt framöver om vi får något liknande kursmål. 
Isåfall hojtar jag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback