Lördag 24 oktober

Idag var nog den gråaste dagen på länge. Det regnade konstans, dock inget spöregn mer som jättefint regn. Dock köpte jag en bok som jag länge har kollat på. En av Bradley trevor greive's böcker, "En deppig dag... och hur man blir glad igen" närmare bestämt. Stod och valde mellan den och en annan som handlade om vänskap, men det kändes mer passande med "en deppig dag" just för att det var lite en sån dag just idag.

Någonting sådant skulle ju vara jätteroligt att göra som projekt. Har märkt att jag tänker mycket kring böcker, att få någonting som jag har gjort fint i en bok, det vore ju dels jättemysigt att ha det riktigt i bok istället för något skruttet kopieringspapper att hålla i händerna men också för att det vore snyggt OCH ha det som en slags portfolio.

Hur som helst, så kommer Maria hit imorgon och sover och sedan på måndag blir det att åka ner på stan på jakt efter en halloweendräkt till henne. Så vi får väl se vart det slutar! Även hade vi tänkt att komma iväg på bio nu någon gång under veckan, Up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback