Kalasdag

Bokstavligen kalasdag.

Först och främst erbjöds sig dagen med solsken och VARMA vindar vilket var hur skönt som helst, Fika i trädgården med Mormor, solbränna, förmodligen ett sommarjobb(!) och firande av min yngsta kusin, Lisa, som fyllde år, heeela sjutton år. Så snart nog ser man henne ute på vägarna och på krogen, haha. Och som grädde på moset fick jag se små igelkottsungar. (det som var dåligt var att jag inte hade någon kamera inärheten och att jag istället fick ta mobilkameran)


Det som fattades nu var ju vara en utgång på det. Dock finns det ingen som verkar vara så värst på. Men jag antar att det kommer fler dagar!

Imorgon ska jag ner på stan en sväng med mormor som skulle in på banken och jag själv ska in till garnaffären och köpa "kanelbulle-garn" och "jordgubbsblads-garn" helt utan och jordgubbarna var tydligen efterfrågade just nu. Så nu gäller det att fixa fram dom lite snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback