Fredag

Var en sväng till Gefle igår med mamma, dels för att vi skulle hämta hem halva zoo som min syster äger, för att hon skulle bort över helgen, men sen så ville mamma och jag till Valbo. Blev faktiskt endel fynd, billigt blev det med! hittade en svart kjol & ett bas linne inne på Gina och en spets topp & svarta shorts inne på Kappahl, allt på rea vilket förvånade mig, brukar alltid ha sån otur med det annars, men inte nu! Sen hittade jag två par skor också, ett par svarta ballerina och sen ett par vita tygskor, det var verkligen nått jag behövde! Sen blev det lite småplock som vanligt, lite grejer från ikea och från Owe's eftersom vi var dit en sväng också.

Idag däremot, så påbörjade jag mitt sommarjobb med en lite mjukstart kan man nog säga. Fick lite information hur allt fungerar där och genom med att dom håller på mycket med kretskort så fick vi en liten lektion i så fint kallat, ESD lektion. För att dra en lång historia kort; igenom med att statisk urladdning kan förstöra känsliga elektronik-komponenter så behöver man veta hur man kan undvika det för att inte förstöra något jobb. Så nu blir det att bara använda sig av bomullskläder, specialskor & arbetsrockar framöver! Ska faktiskt bli helt okej, hamnade på en avdelning där man verkar få göra lite av allting, vilket känns bra.

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg blogg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback