Onsdag

Kom precis hem efter en liten tur med min barndomsvän, Maria, som just idag har fått körkort! Så det blev en sväng runt i Bollnäs för att fira lite. Kommer själv ihåg vad jäkla lycklig man var när man hade fått det, att slippa den förbannade körkortsboken med all teori och skit. Så ett stort grattis till henne och även till friheten! ;)

jag själv ska nog också ta bilen och brumma iväg, hade tänkt slänga ihop tacos ikväll så det är endel saker som behöver inhandlas. Börjar få lite ångest över att snart börja jobba med... men men, sånt är livet. Kommer kännas bra sen när jag ser pengarna på kontot förhoppningsvis! Pratade lite med Maria nu när vi var ute och åkte också, och kanske att vi hittar på nått skoj när vi båda får semester! Skulle vara skoj! 

Men som sagt, jag skulle ju handla nu. Hejdå på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback