Är jag så tråkig?

Min filmkompis somnade igår när vi skulle kolla på film. Hon hann kanske se en halv timme innan hon började snarka. Jag syftar på Therese för er som inte kunde ana det. Alltingen var det jag som var så tråkig att hon somna eller också var filmen det.. eller också så var hon jättetrött? Jag tror på det sista alternativet med tanke på att hon snarkade så djupt också.

Sen så ringde ju Lundman till mig ett antal gånger till mig igår och surra på en massa också, det var lite skojsigt faktiskt. haha.  " -  ... bboblo...lolloonässss...."
(hmm. Jag undrar hur han kommer att må idag då. Han är då inte inne på msn nu, så jag kan tänka mig att han mår lite sisådär.. haha )

Och justja vi får ju inte glömma att Angelica var med oss på kvällen också. Bubblade & bastade och så då när hon var där. Riktigt mysmys. Men hon sov inte över där föratt hon skulle till alfta imorse och hämta nå skidor. Det kanske var lite tur. För vi hade inte fått plats i Therese's säng allihopa. Det var ju knappt så jag fick plats där ibland när Therese brädde ut sig. haha.

image7 image8
 Angelica är dum mot mig.            .. och therese trassla in sig i sina egna ben?                    
                      

Näe nu ska jag ringa Malin och prata lite med henne! Vi hörs folk! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback