Mys väder idag ju!

Sitter här och funderar på om jag ska gå och lägga mig och sova igen för jag är så grymt trött, men jag vet inte. Jag kommer nog ändå inte kunna somna för det är alldeles för ljust inne i mitt rum nu. Tack vare soooolen! Riktigt myysigt väder idag :)

Förresten, imorse så färgade mamma håret på mig.  Hur blev det då? 
Jooo ni.. det kan man undra. Det blev lite fläckigt. Bakifrån såg det fint ut, men sen från sidan så var det lite fläckar här och där. Men aja, det är bara att fixa till det. Ska köpa mera färg påvägen till Therese ikväll. Sen ska vi nog fixa till det på söndag eller också imorgon när vi har kommit hem från Arbrå igen.

Do you know what?
It feels like my heart is alive again.
hihi. (a)


Puss ha det kanon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback