Gamla tanter och gubbar är helt sinnesjuka & farliga!

Varför jag nu säger så är för att jag och mamma var tvungen att åka till sjukhuset idag och ta spruta mot Hepatit A och B  och dom lyckades pricka in och ge oss en tid på hälsocentralen precis samma dag då när alla gamla tanter &
gubbar får ta spruta mot infulensan. Ni kan tänka er ett rum propp fullt med gamalt folk, gnällande och hostande.
det var rent ut sagt äckligt vad jag tyckte. Men nu till det roliga, eftersom vi hade fått en tid så fick vi gå förbi hela långa kön och ni kan ju tänka er hur dom reagerade när man gick före, det vore som om man bara väntade på att få en kniv i ryggen. haha, "vad gör ni?!" hörde vi från en gubbe som vi gick förbi sedan var det en massa blickar som förföljde oss, vart enda litet steg. Sedan när vi träffade sjuksköterskan så berättade hon att dom har fått haft vakter där ute tidigare för att dom nästan bråkar om vem som ska stå först i kön. Jag tyckte bara det är så löjligt att man inte kan bete sig. Men nog om tanterna och gubbarna nu, sprutan gick jättebra kändes knappt någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback