Dag 28 - Det här saknar jag

Någonting speciellt som jag saknar just nu är faktiskt den där julkänslan man hade när man var mindre, då när man verkligen gick och räknade ner dagarna. Och verkligen satt som på nålar när man kollade på Kalle Anka på julafton och visste att så fort det var slut, då kunde tomten dyka upp när som helst!

Någonting annat som slog mig häromdagen var hur mycket jag saknar att gå på lågstadiet igen. Träffade på en hel del gamla klasskompisar (som jag har gått med ända ifrån dagis upp till sexan) ihelgen som var och ja, det ända vi kunde komma fram till var just att vi alla saknar varandra. Har varit på prat förut om att vi skulle anordna en klassfest, men det är inte riktigt någon som har tagit tag i det, synd nog.  Där borde vi alla vara lite mer som vi var mindre, då var det bara att dra ihop ett gäng, behövdes inte ens ringas förväg utan då gick man helt enkelt hem till någon och satt där i några timmar, det var liksom så enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback