”Off with their heads!”

Alice i underlandet var ingen superfilm. Visst var den okej att kolla på, men inte en film som jag skulle tänka mig att köpa. Rätt snygg och så, men fortfarande ingen super film. Blev lite smått av besviken faktiskt på den eftersom jag hade så höga förhoppningar på den av det jag har sett från bilder, videoklipp osv.

hur som helst blev det en fredag-lördag gävle helg med min syster. Sprang runt lite på stan inne i Gävle i fredags och sen lördags åkte vi iväg på Biltema och kikade och sedan vidare ut till Valbo där vi till våran förvåning stängde klockan 6! Så vi hann inte med allting vi hade planerat, bland annat ikea, men det blir nog fler gånger.

köpte iallafall en väska, ett par vita vår skor och ett par supersnygga svarta klackskor med guld och leopard mösnter innuti. 8)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback