Svenska jordgubbar året om

Kom nyss hem från att ha varit på skolan i ca 2 timmar, åkt hem en sväng och sedan väg igen. Åkte till Lenninge pavilongen med lite grejer som jag och mamma har virkat, eller ja det var mesta dels mammas grejer som vi lämnade eftersom jag inte riktigt har varit så himla aktiv på länge nu, blev iallafall att vi lämnade 9st av mina små jordgubbar, så vi får se om vi får något sålt! Fixade även ihop en liten etikett till jordgubbarna lite snabbt innan vi drog iväg:



Måste ta och göra lite små fix på den tills nästa gång,  men tills vidare dög den tyckte jag!


Måste säga att det har varit en jäkligt skön vecka den här veckan. Har totalt varit i skolan i 2 ½ dagar den här veckan, var ledig hela dagen igår pga att vi inte hade någon lärare och idag kilade jag hem lite tidigare eftersom jag var klar med min folder och imorgon är det fredag, vilket betyder att jag är ledig som vanligt! Hur skönt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback