Förkyldningar är inte kul.

ÅH. Jag hatar att vara förkyld. Bara för att jag hatar det så mycket så ska jag självklart jämt och ständigt vara det också. Jag hatar verkligen det.  Huvudet sprängs nästan, surr i öronen, kliande hals, nysningar som känns som om man ska falla sönder helt och hållet av. Ja usch, bort med förkyldningar. Tur att man hittade en bra skiva igår iallafall. Mika, Life In Cartoon Motion. Ja,jag vet inte det är inte alls min stil av musik. Men Mika, han är rätt skön faktisk. Det är bra med lite oväxling ibland. Och speciellt när man har huvudvärk så är det inte så kul att sitta och lyssna på nå dunkdunk.  Favorit låtarna på skivan än så länge är Happy Ending & Big Girl.  Om man inte har dom, så tycker jag att man kan ladda hem den. Dom är riktigt skön.

Förresten nu har jag nästan bestämt mig helt och hållet. Jag flyttar.

Lots of love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback