Another summer day

has come and gone away..


Två dagar i rad nu så har jag badat, jag är riktigt stolt faktiskt! Även fast att det har vart "lite"  kallt så kom jag i. Förresten igår var jag ner på stan med maria, skulle ju köpa dom där sixtyseven skorna på chrispin, men sån otur som jag hade så fanns det inte rätt storlek kvar.. Så vi trallade hemåt igen, tog först en sväng in på Dollar Store och kikade. Två glassar var det ända vi kom ut med därifrån. Och jag kan säga, mer behövdes det inte. Det smakade jättegott med glass just då.

När vi väl var hemma så bestämde vi oss för att åka till prästnäset och bada. Så vi packade ihop lite grejer och cyklade till kiosken där en stor jävla chäfer flög på mig nästan. godegud, hjärtat på mig hållde ju förfan på att fasna i halsen på mig. Ni kan inte ens föreställa er ju rädd jag vart! Hunden satt ju där så lugn, sen så kollade jag på han och visslade lite. "-woow woooow wooow WOW!" Han vart helt jävla tokig :| Inte nog med att jag blev halvt överfallen av en hund, när vi cyklade igenom skogen till prästnäset så körde jag på en sten så jag skrapade upp hela lilltån.

Så det man kan säga om gårdagen var att den inte var så himla toppen.
Men idag då?

Jo, idag har det faktiskt vart rätt lugnt. Åkte med Maria hem till henne så jag sov där. Låg väl och sov till klockan var runt 1? eller vi och vi.. Jag hade legat vaken i 1 timme och väntat på att Maria skulle vakna. Men tillsist gjorde hon det =) Så då blev det frukost, studsmatta och sen stack vi iväg till badet.

Och imorgon då?
Jo, då ska jag träffa Nathalie!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback