Det är vår i luften!

Herregud vilken dag. Rätt skön, men ändå rätt dryg.

Dagen startade med spanskan, och som vanligt sitter man bara där och antecknar massa verb och lyssnar på när Mina berättar om allt och ingenting.. Efter det var det matte. Vilket kändes rätt onödigt. Matte i 30minuter? Man hinner ju knappt börja. Aja. ungefär vid halv 10 skulle vi gå ner till stan för att vi skulle kolla på någon konsert på Folkan. Malin, Frida, Maria & jag, fick som tur skjuts av Marias farmor ner så vi slapp den där förbannade Granbergsbacken. Konserten vi skulle titta på visades vara ett Bluesband. Det var uselt. Satt där i en hel timme. Och när man kom ut därifrån var det som en lättnad att få veta att man aldrig behöver höra dom igen.

Käkade lunch sen på Max.
Fick skjuts till Laserdesign av Malins pappa för vi skulle lämna in våran lapp om lagrtröjorna vi ska ha på Hönan Agda. Och sen upp till skolan (så åter igen slapp vi Granbergsbacken.)
Gick på no i ungefär 45minuter och sen blev det promenad ner på stan igen för vi skulle på konsthallen och kolla.(Två av mina bilder var där och sen min halsduk) Sen äntligen, fick man sluta. Och då gick vi in till stan och kikade runt lite.

Kollade på om jag skulle hitta några skor. skulle nämnligen behöva ett par nya nu, mina börjar bli lite utslitna. Hittade ett par på Berglunds. Ett par converse, mmm så snygga! 700:-
Men jag ska inte köpa dom nu, jag ska kika i Gävle sen nästa vecka när jag ska dit. Brukar alltid finnas något snyggt där med. Så det ända jag köpte idag var en T-shirt, en grå med något vitt mönster.

Och vet ni?
Det är vååååår i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback