Vet ni varför inte en negerunge ska leka i sandlådan?

.. Jo föratt katten kan gräver över den.  
haha, tyggen kan vara lite rolig ibland han.

Idag så ringde mamma och fixade en klipptid till mig, 22 maj klockan 4 på trionsklipphörna hos Siv. Kanoners! Sen 23maj, allstå dagen efter, åker ju jag bortbortbort! sen kommer jag till skolan, brun, blond och nyklippt! Den ni, slå det om ni kan!  Yscha vad jag längtar nu. Jag är så himla skoltrött nu så det är inte sant.

AJUSTJA! Fick papper ifrån komunen idag också. Då det stog att jag skulle få sommajobba dom två första veckorna på sommar lovet. Så jävla skönt! Börjar den 11 juni, så det är ju på måndagen efter skolavslutningen. Härligt att få undan det så snabbt som möjligt.  Är sugen på att köpa Wii för pengarna jag får då, men jag vet inte. förmodligen kommer jag att köpa kläder eller nått för dom. Men, Wii skulle vara rätt kul det. Och om jag flyttar till hudik då är det ju helt perfekt att ha det. Någon att underhålla sig med på kvällarna! Haha. 

MAJ
10  Slutval till gymnasiet
22  Klippning
23  Tunisien
30  Hemma i Sverige igen (brun och go förhoppningsvis!)
31  Det sista No provet för högstadiet, eller förmodligen det allra sista provet någonsin i högstadiet.
JUNI
1 Ledig från skolan
5 Klassensdag. (Fagernäs eller Paintboll/gokart är inte riktigt bestämt ännu)
8 Skolavsluning + Stockholmsresan
11 Börjar på att sommarjobba på Karlslund (9-12)
22 Slut på sommarjobbet

Sen så är alla klockslag/dagar/månader för mig borta i några veckor/månader! Det är så sommaren ska vara. Helt obestämd. Man ska ta dagen som den kommer med ett leende på läpparna! Det är då allt känns toppen!


image31

take care folk's! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback