.

imorgon blir det att åka till Vallsta och gratta min kusins, man, eller vad man nu ska kalla han.
kanske sambo förresten.
skitsamma, det blir att åka dit en sväng iallafall sen ska vi väl hem och fixa ihop grejerna till midsommar,
- som jag ska fira i stugan.
Faktiskt rätt skönt, förmodligen blir det väl säkert att jag stannar kvar där över natten, eller hela helgen.
Sånt visar sig. 

För iövrgt har jag fått något fel. 
Jag är hur sugen som helst på en massa skräpmat. Pizza, kebab, donken mat, chips med dipp, coca cola!
ja, fan allt vad man kan komma på. Godast just nu skulle väl vara en nummer 51 från Esras.
"Dagenefterpizza" alltså då när den har legat i kylskåpet och har blivit kall. 
Den smaken är ljuvlig. 

Och ja, jag tycker om den här videon. http://youtube.com/watch?v=XSImMEHDc68
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback