Good work.

jag kommer att få jobba häcken av mig nu. Jag har inte gjort ett smack vettigt i projektet. Surrealismen & affischen, det är det ända jag har gjort nu i snart tre veckors tid. haha! Jag som brukar vara så bra på att planera, vart har den Malin försvunnit? Eller jag kanske inte har varit någon gång bra, men jag har varit bättre än vad jag är nu iallafall, haha!

Good work, malin.

imorse var jag supertrött och jag blev bara tröttare när jag såg vad det var för väder ute också. För det snöade vågrätt. BOKSTAVLIGEN:
Så jag pylsade på mig allt jag hade och åkte iväg till station och väntade på bussen och tyckte hela världen kunde dra åt helvete för det var sånt kallt väder. Men sen när jag satte mig i bussen började jag fundera, att man snart kan åka skidor igen!  Premiär åket kan inte vara långt borta nu inte. :D :D :D :D
Dom har ju tillochmed sattsta på Bolle iår, så det kanske kan bli rikigt bra där nu, man kan hoppas på det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback