Idol 2008.

Nu får dom förfan ta och ge sig snart. Loulou, Robin.e och nu Anna. Vem kommer härnäst att åka? Kevin? Men det var bra nära att kråkungen hållde på att åka ut den här gången, så man kan hoppas att det är hans gång nästa vecka.

Blev alldeles nyss klar med Fridas design till bloggen, den blev helt okej tyckte jag. (
http://fridilin.blogg.se) Blev faktiskt lite sugen på att göra om min med, fick världens idé hur den skulle se ut. Men det får nog bli imorgon för nu börjar klockan bli så mycket och den kommer bara bli mer om jag börjar med den. Hade nämligen tänkt att ta bussen ner på stan imorgon och kolla på julklappar, alltingen med Mathias eller själv. Det är sånt som visar sig. Ibland kan jag faktisk tycka det är skönare att gå själv sådär och kolla på allt och ingenting. Så som sagt vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback