"Kom igen nu, ett två, ett två!"

Dagen har varit helt superb.
började med projekt två pass och sen eftersom Lena är borta så slapp vi ha Arbetsätt och lärande, vilket känns ganska så skönt just nu. Så istället hade vi Marie och ja vad jag gjorde, det kan vi nästan skippa. För jag  kände bara för att sitta och klicka runt på en massa sidor, deviantart, bilddagboken, msn, aftonbladet och en massa annat strunt.. Men jag fick ändå faktiskt saker gjorda trost det. OchJag ligger inte lika illa med projektet som jag gjorde igår,  är klar med uppsatsen, affischen, utvärderingen det som är kvar nu är surrealismen och engelskan. Jag känner mig väldigt flitig för jag har fått väldigt mycket gjort nu på bara EN dag. BRA MALIN.

Sen efter skolan så åker jag och Erika ner på staden och köpte mat sen gick vi till Lollo och Sara och kikade för att vi skulle äta hos dom och sedan skulle vi iväg på spinning allihopa, inklusive Frida. Och jag ångrar inte en sekund att jag gick dit, för det var hur kul som helst. kände verkligen att jag har saknat någonting fysikt att hålla på med på fritiden. Hann trotts allt inte vara med på slutet eftersom vi skulle med bussen tillbaka till elevhemmet. Men hann köra i ungefär 30-40minuter ändå. Får se om det blir nå mer nu den här veckan, om inte så blir det säkert nästa Tisdag igen.

och just nu så sitter jag och är förbannad över både att jag knappt kan se någonting på min dator fortfarande och för att jag inte har adobe programmen. En ny dator  är grymt efterlängtad just nu. Nu ska jag kolla om det är nå bra på tvn som man kan fördiva tiden åt en stund.
 
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback