Själv, ensam, solo.

Jag kände på mig att jag skulle bli projekt ledare för det här projektet..
fytusan. jag hatar att hålla kolla på folk. Det är ju inte grundtanken med det hela men, det känns som så. Jag vill jobba själv, ensam, solo, så får dom som är slö och inte orka jobba förstöra för sig själv och inte för hela gruppen. Men jag antar att det är bara att bita ihop, det är ju som sagt det sättet vi jobbar med här på skolan. Och jag hooppas det går bra ändå. Kommer ändå att få jobba rätt så mycket för mig själv, iallafall vad vi har planerat än så länge. Rent ut sagt så trivs jag bättre att jobba själv än i grupp och trivs jävligt bra med det också. :D

Nej, nu ska jag fortsätta att måla på min bild,
"bilden utan upp&ner" haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback