Tjugosjätte november

Det är onsdag idag, vilket betyder att jag är hemma i Bollnäs hela kvällen och åker tillbaka till Hudiksvall imorgonbitti.
Och eftersom jag är hemma så blev det "riktig" mat, dvs inget uppvärmt/micrat. Jag börjar bli ganska på less på sånt nu faktiskt. Men iallafall har nyss smällt  i mig kantarell-pasta som jag hittade recept på någongång i sommras. Den hade en ganska så "rolig" smak måste jag säga. Det luktade inte alls gott, men det visade sig sen att smaken var helt tvärtemot. Den var helt okej faktiskt.  

Satt och kollade på lite skidor idag också förresten. För dom som jag har nu, har jag haft ett bra tag så det skulle sitta finfint med nya nu till vintern. Så man kan alltid hoppas på att tomten kommer med någon av dom. Om inte, så investerar jag dom själv. Kanske inte just nu, för jag måste köpa julklappar till alla andra först, seeen kan jag unna mig lite. Än så länge har jag bara fixat en julklapp, vilket är till min syster. Men jag ska ta någon runda på stan nu någon dag så man får det klart i tid och inte behöver springa runt i sista minut. För då brukar det också bara bli pajas av allting. Då köper man bara någonting för att. Ungefär. Sånt hatar jag.







Pearl skidorna tyckte jag mest om.
8)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback