Congratz.

Gattis till världens finaste, min mathias fyller år idag. 
Ihelgen blir det bara en massa mathias, det har jag lovat mig själv.
eftersom det inte har blivit något mycket med det dom senaste helgerna.


Är för iövrigt så jäkla less på att jag inte fick någonting som jag ville ha på inviduellavalet.
Arbetsätt & lärande och psykologi? manipulation är vad det är, det är ju som om lena bara
kryper in och biter sig fast som en liten sjukdom i tankarna, och intalar mig saker som hon har sagt under sina lektioner. Saker som händer i vardagen, sånt man säger som påverkar andra osv. Egentligen är det rätt ofattbart att man ens kan lyckas med nått sånt, eftersom det ändå är rätt "djupt" ämne.
Man vet varken om man ska tycka bu eller bä om allting.

För någonstans så är det ju
faktiskt grymt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback