Lördags-spel

Pappa lånade hem wii-spelet från hans jobb i torsdags så jag kan nog nästan säga att jag har suttit och spelat det konstant sen dess. Vilket känns också kan jag säga, haha, jag har träningsvärk i både rygg och armar. Så just nu så spelar Mathias baseboll. Han är helt inne i det. Han var tillochmed så inne i det så att han råkade stå för nära mig så att när han skulle skjuta iväg bollen så slog han till min tå. Och jag kan säga, det var inte det minsta slaget heller. Haha, jag har ont fortfarande.

För iövrigt idag så har det inte hänt så mycket mer än wii-spelandet. Idag var det en sån där dag då allting bara går jättesegt och tråkigt.




Come Back To Bed.
Den här killen var rikigt bra må jag säga, snäppet bättre än orginalet med John Mayer.
Nej, nu ska jag utmana mathias i en mariokart-rond mot mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback