Onsdag.

Ikväll så ska jag åka och hämta ut mina nya skidor förhoppningsvis. Så kanske, kanske att det blir något skidåkande senare ihelgen om jag har tid, ork eller lust. För först på lördag ska jag och Mathias hem till hans mamma och pappa i Herte eftersom hans mamma fyller år och så sen på söndag kommer det folk hem till mig för att gratta mig. Så om jag skulle hinna åka någonting skulle det ju vara på fredagkväll när jag har kommit hem. Annars får jag väl vänta med det till nästa vecka helt enkelt.

Imorse var jag otroligt trött, kände inte alls för att åka till skolan speciellt inte med tanken på att vi skulle ha ledarskap dom två första passen på morgonen. Men det visade sig att Jonas var sjuk. Så nu sitter jag bara och gör mest ingenting, haha. Jätteskönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback