Lördag-söndag

Helgen har varit riktig bra, igår börjades det hemma hos mathias där vi åt frukost, kollade på tv och tog det lugnt sedan tog vi en tur ner på stan där det var snöstorm för att kika om jag hittade någonting som jag kanske kunde önska mig i födelsedagspresent. Gick väl lite sisådär med det, hittade ett par skidor, k2 för 3500:- som jag blev lite sugen på och sen ett par puma skor. Jättefina, fast jättekonstig storlek, i vanliga fall så brukar jag ha 39 på skor men på dom kunde jag ha 37! Får fundera på dom där ett tag, är inte i så stort behov av sånna skor just nu heller så. Efter rundturen på stan åkte vi hem till mig och åt mat, kollade på bandyn och sen körslaget.  Bollnäs är i final i körslaget, Kan ni tänka er det? Jag som trodde att dom nästan skulle åka ut direkt eftersom Bollnäs är så litet. Men nu tycker jag iallafall att dom ska vinna hela skiten och sattsa på äventyrsbad för pengarna dom vinner, haha. Det skulle nog vara rätt uppskattat.

och idag vaknade jag väl någongång runt elva tror jag klockan var så då gick jag ner, åt frukost, kollade på tv, satte mig vi datorn en stund och sen gick jag ut och gjorde snögubbe med mormor & maja, haha. Det har ju kommit hur mycket snö som helst! Och mer skulle det komma sa mamma? haha, jag älskar't. Nog om det, strax efter att jag kom in så ringde Mathias och frågade om jag skulle med till elgiganten och allt det där för att han skulle kolla på en ny radio, så då var det bara att låsa dörren och åka iväg.  Så det blev en liten tur ner idag med, sen åkte vi hem hit och åt mat och kollade på bandy igen. Och Sverige vann! jiihu.

nu till veckan så har jag & Mathias funderingar på om vi kanske ska ta och gå på bio, benjamin button! Får väl hoppas att våran B-biosalong har öppet och spelar den filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback