Pengar rullar in som det ska det går bra nu!

Vattumannen 20 januari - 19 februari
Någonting oväntat påverkar din ekonomi nu.
Du gör ett impulsköp, får påökt eller hittar nytt jobb.

Ljusnans horoskop stämmde rätt bra idag måste jag säga. Eftersom jag fick ett brev ifrån skatteverket om att jag ska få tillbaka pengar sen i sommras då när jag jobba. Tror att det var drygt 500kr. Inte så värst mycket, men det är ju alltid någonting! Jag kan iallafall säga att mitt konto mår bra just nu och bättre kommer det må såsmåningom eftersom jag har flyttat hem ifrån hudik! och det betyder ju att jag få hela studie bidraget. Och sen fyller jag ju snart år! Om lite mindre än två veckor rättare sagt!

Det går bra nu, kompis det går bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback